Admirals Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welcome In Admirals Forum


You are not connected. Please login or register

kalispera kai apo mena! HELLBOUND

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1kalispera kai apo mena! HELLBOUND Empty kalispera kai apo mena! HELLBOUND Fri 02 May 2008, 9:44 pm

warsmith


Young Keltir

kalispera kai apo mema tha ithela na sas enimerosw oti egine h enarjh enos neou server x5 rate x6 adena x7 spoil. o server legete L2ermis

kai gia osous einai fun tou PvP exoume prostesi kai enan pvp server opou me to idio patch pali mporite na mpite kai na mas episkeftite.

tha mporousate na episkeutite tin selida kai na katebasete to patch tou server :

www.l2ermis.googlepages.com

episis mporite na exete amesi epikinonia mazi mou gia oti thelisete sto msn

xXPeRsEfOnIXx@hotmail.com

me ektimisi kai poli sebasmo sto forum sas kai to ally
=GM=PeRsEfOnI.

apo ton L2ermis

2kalispera kai apo mena! HELLBOUND Empty Re: kalispera kai apo mena! HELLBOUND Mon 05 May 2008, 8:06 am

Vera


V.I.P Member

warsmith wrote:kalispera kai apo mema tha ithela na sas enimerosw oti egine h enarjh enos neou server x5 rate x6 adena x7 spoil. o server legete L2ermis

kai gia osous einai fun tou PvP exoume prostesi kai enan pvp server opou me to idio patch pali mporite na mpite kai na mas episkeftite.

tha mporousate na episkeutite tin selida kai na katebasete to patch tou server :

www.l2ermis.googlepages.com

episis mporite na exete amesi epikinonia mazi mou gia oti thelisete sto msn

xXPeRsEfOnIXx@hotmail.com

me ektimisi kai poli sebasmo sto forum sas kai to ally
=GM=PeRsEfOnI.

apo ton L2ermis

kalhmera! eyxaristoume gia thn prosklhsh! kalo ksekinhma sas eyxomai! 8a sas episkeftoume

3kalispera kai apo mena! HELLBOUND Empty Re: kalispera kai apo mena! HELLBOUND Mon 05 May 2008, 7:45 pm

Admin:Tsoukits

Admin:Tsoukits
Ant Queen

Kalos hrthes file m sto forum mas.
=GM=WarNing of L2Event server

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum