Admirals Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welcome In Admirals Forum


You are not connected. Please login or register

Na sas apoxerithsw siga siga...

+5
Admin:Tsoukits
Vera
Pilgrim
Kumo
deboer7
9 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 1:59 am

deboer7

deboer7
V.I.P Member

Thelo na pw ena prosorino antio se olous kai oles......Kyriakh feygw gia Giannena,mpainw fantaros...To lew apo twra gt pezei kai na mhn ksanaloggarw egw...Toulaxiston twra den tha rwtate thn klasikh erwthsh "o hlias 'h o mixalhs eisai?" Very Happy
Tha ta ksanapoume me thn prwth eykairia p tha mporesw na loggarw....
Na pernate oloi kala...... <3 U all....Miss U all....
Filia
Hlias

P.S. Na psitho kai na shkwsw foto emena me xaki????????? Very Happy:D:D

2Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 2:01 am

Kumo

Kumo
Ant Queen

A re deboer... 8a mas leipseis re palikari Sad

=GM=IMBA

3Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 3:28 am

Pilgrim


Orc Fighter

deboer7 wrote:Thelo na pw ena prosorino antio se olous kai oles......Kyriakh feygw gia Giannena,mpainw fantaros...To lew apo twra gt pezei kai na mhn ksanaloggarw egw...Toulaxiston twra den tha rwtate thn klasikh erwthsh "o hlias 'h o mixalhs eisai?" Very Happy
Tha ta ksanapoume me thn prwth eykairia p tha mporesw na loggarw....
Na pernate oloi kala...... <3 U all....Miss U all....
Filia
Hlias

P.S. Na psitho kai na shkwsw foto emena me xaki????????? Very Happy:D:D



qq s liako mouuu:D:D:D:D

kales aggariesss:D

SOVARA TORA:

a re mayre feygeis ki amas afineis:(

4Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 9:54 am

Vera


V.I.P Member

deboer7 wrote:Thelo na pw ena prosorino antio se olous kai oles......Kyriakh feygw gia Giannena,mpainw fantaros...To lew apo twra gt pezei kai na mhn ksanaloggarw egw...Toulaxiston twra den tha rwtate thn klasikh erwthsh "o hlias 'h o mixalhs eisai?" Very Happy
Tha ta ksanapoume me thn prwth eykairia p tha mporesw na loggarw....
Na pernate oloi kala...... <3 U all....Miss U all....
Filia
Hlias

P.S. Na psitho kai na shkwsw foto emena me xaki????????? Very Happy:D:D

Sad
ps. naiiiiiii!!!!!!!!
<3

5Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 10:28 am

Admin:Tsoukits

Admin:Tsoukits
Ant Queen

kala na perasis filaraki !!!!

6Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 11:37 am

ThEkInGoFcHaOs

ThEkInGoFcHaOs
Elpy

kala na pernas megale...

7Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 12:10 pm

OtzampasZei


V.I.P Member

no comment, cant find words Mad

Kiss

8Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 1:47 pm

Viktoria

Viktoria
V.I.P Member

Kalh 8hteia hlia moy kai me to kalo pisw sto spitaki soy flower flower flower

9Na sas apoxerithsw siga siga... Empty Re: Na sas apoxerithsw siga siga... Fri 02 Nov 2007, 1:54 pm

DiabolicAngeL

DiabolicAngeL
>Root<
>Root

deboer7 wrote:Thelo na pw ena prosorino antio se olous kai oles......Kyriakh feygw gia Giannena,mpainw fantaros...To lew apo twra gt pezei kai na mhn ksanaloggarw egw...Toulaxiston twra den tha rwtate thn klasikh erwthsh "o hlias 'h o mixalhs eisai?" Very Happy
Tha ta ksanapoume me thn prwth eykairia p tha mporesw na loggarw....
Na pernate oloi kala...... <3 U all....Miss U all....
Filia
Hlias

P.S. Na psitho kai na shkwsw foto emena me xaki????????? Very Happy:D:D

Tha M Leipseis Polu Bro!
Kalos Politis!
Na Mpeneis Na Ta Leme Opote Briskeis Eukairia!!!
Xerethsmata Sthn Hpeirooooooooooooooooooooo Kiss**** lol!

http://wndsolutions.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum